Photos of the life I live


torsdag 30 september 2010


Just nu har jag väldigt mycket att göra, planera, o.s.v. Trots att mitt schema är bättre än någonsin och jag endast läser några få ämnen: foto, film, projekarbete, serieteckning och Matematik och dessutom är ledig varje torsdag och fredag. Ett annat faktum som inte är så super är att det snart har gått 7 månader utan skateboard, alltså det var 7 långa månader sedan mitt korsband i knäet gick av. Jag saknar brädan så att jag blir galen!... Som tur var besökte jag läkaren för 2 veckor sedan och fick operationstid om 2 månader, men det betyder inte att jag gillar Svenska läkatrsystemet för det... Under tiden då jag går till sjukgymnast, opereras och sedan går till sjukgymnast igen planerar jag inför mitt projktarbete som jag ska göra någonstans i världen. Barbados är mitt mål att spendera 2 månader på efter jul, min kommande helg kommer att gå ut på att hitta boende på ön.
Bilden pryder min mapp där jag ska lägg min kommande teckningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar