Photos of the life I live


fredag 21 januari 2011

Barndomsminnen



När jag var liten var jag starkare än "världens starkaste Pippi Långstrump" och minst lika busig som killen i ensam hemma. På dagis lekte jag överlevare och åt röda bär, hela den kvällen tillbringade jag kräkandes på sjukhuset. Ungefär i samma ålder klättrade jag upp allra högst upp i träd där grenarna är så tunna att dem nästan knäcks och låtsades att jag inte kunne komma ner, så att morfar fick hämta en stege. När jag var lite äldre pallade jag och kompisar äpplen, busringde och sprang över bondens åker. När jag och mina två bästa vänner på den tiden gjorde matematikläxor använde vi miniräknaren i smyg. En dag såg vi bondens stora höstack och bestämde oss dit för att hoppa i den, när vi kom fram såg vi att det inte alls var någon höstack, utan en gödselstack, hahah så himla ballt vi hoppade i den endå och gissa om jag luktade när jag kom hem?




När vi klädde ut oss och hade buggyfluffs= affroperuk på huvudet.

Tiden då jag var oförsiktig över fel saker och hoppade fram och tillbaks över min bebis-lillasyster...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar