Photos of the life I live


måndag 24 januari 2011

Listen & hear


Ligger på magen i sängen och mina armar har domnat. Dem senaste veckorna har jag brainstormat på nätet, hittat allt möjligt kul, snygga kläder, kepsar, mössor, väskor, tittat och drömt mig bort till resor som jag vill göra och ska göra, planerat, skrivit konstiga och kul saker, skickat en himla massa mejl och konstaterat att man alltid kan hitta på något på nätet hur mycket tid man än spenderar här. Nu gör jag nästan ingenting, mer än att lyssna på riktigt najs reggae musik

Rita Marley - One Draw


Sizzla - Thank You Mama


Shaggy - Body A Shake


2 kommentarer:

  1. låter som en skön lugn dag :)

    SvaraRadera
  2. Nja inte lugna gatan precis, du vet när man måste göra en sak och så gör man inte den så blir man lite mer stressad, så blev det lite senare på kvällen. Sen när man har gjort det man skulle göra är det så jäkla skönt, nu har jag gjort det jag skulle göra..hihi. SMILEY ++ GLAD SMILEY , messar dig snart!!

    SvaraRadera